החזרת עוברים יום שני בסבב IVF
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב פרופסור ושיהיה לך חג שמח. אשמח לדעתך המקצועית: בת 44 8 חודשים לאחר הולדת בני הבכור מעוניינת שוב להיקלט להריון בסבב IVf. הרופאה שלי הלכה על מחזור חצי טבעי ושילוב של הפשרת ביציות שהוקפאו לפני 8 שנים. נשאבה ביצית אחת שהופרתה והופרתה אחת כתוצאה מהליך ההפשרה - סהכ החזרת 2 עוברים. הרופאה החליטה לבצע החזרה של כולם ביום ה2. 1. באיזו יום אתה תעדיף להחזיר עוברים באופן כללי ובמצבי? 2. מה יכולים להיות שיקוליה? הרירית תקינה -9 ממ. 3. האם שילוב של עובר טרי ועובר מהפשרת ביצית בהחזרה יחדיו זה הליך טוב שאתה גם נוקט בו? לשוט תמיד הוחזרו לי עוברים טריים או מופשרים ביום השלישי או החמישי. תודה רבה ושיהיה לך חג שמח ומבורך, בהזדמנות זו אודה לך על הפורום והקשב והסבלנות שלך, מאוד מוערך!
1. ככל שנחזיר מאוחר יותר נדע יותר על איכות העוברים. 2. אבל גם נגדיל את הסיכון שלא יהיה מה להחזיר. 3. זו אפשרות טובה כאשר יש מעט עוברים.טריים. חג שמח!