שאלה על שאיבת ביציות והקפאה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 41 בקרוב + 2 בנות מהריונות תקינים וספונטניים. אתמול עברתי בוולפסון שאיבה ראשונה. 12 ביציות נשאבו ומתוכן 9 הפריות. הרופא ממליץ להקפיא את אלו שישרדו ליום 3 ולהחזיר בביוץ הטבעי שלי שנצפה כתקין לאורך מספר חודשי מעקב. אשמח לשמוע כמה עשויים לשרוד ומה הצפי להמשך מתוך הניסיון הרב שלך. תודה רבה וחג שמח!!!
תודה, הוקפאו 2 יום 3 באיכות מצוינת לדבריו המעבדה. 7 מגדלים ליום 5 ואז מקפיאים. מהניסיון שלך, כמה עשויים לשרוד ליופ 5? אשמח לשמוע את דעתך לגבי ההחלטה תודה רבה!!
פרופ' זיידמן דניאל