הפלה דרך הרפואה הפרטית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הריון ספונטני אחרי טיפולים. בטאות שלא המשיכו להכפיל, שבוע שעבר נצפה שק ואף דופק איטי והרופא אמר שלהערכתו זהו הריון לא תקין ביחס לכל הממצאים. היום חזרנו שוב לבדיקה, שבוע 6+, שתי בדיקות גם ע״י טכנאית ושוב ע״י הרופא-השק לא בגודל תקין אך עדין מופיע דופק איטי מאוד ולכן אי אפשר בירוקרטית להתחיל הפלה ביקש לחזור שוב עוד שבוע אך חד משמעית אמר שההריון לא תקין. השלמתי עם המצב ואני ממש רוצה לסיים עם הפרוצדורה הזו- האם זה נכון שברפואה הפרטית אפשר לגשת לרופא ובמידה ויראה שהשק קטן ולא תקין יאשר לעבור הפלה בלי המתנה להפסקת הדופק?
פרופ' זיידמן דניאל