פרוטוקול ארוך שהופסק בשל חוסר תגובה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ׳ בת 38. פרופיל הורמונלי תקין, רזרבה בינונית (שאיבה בד״כ בניבה 4-5 ביציות). פרוטוקול ארוך שהתחיל עם פרוברה, דקפפטיל והמשיך עם גונל ופרגובריס (עם חצי דקפפטיל) הופסק באמצע בשל חוסר תגובה. לפני שנתיים אותו פרוטוקול הוביל ללידה של הבן שלי וכעת נראה שהוא לא מתאים בכלל. האם יתכן שהדיכוי גרם נזק לטווח ארוך והשחלות לא יחזרו לתפקד? אני מאוד חוששת. תוצאות בדיקת הורמונים מיום חמישי האחרון שבו הופסק הטיפול: Estradiol פחות מ100 Progesteron 0.9 LH 3.2
פרופ' זיידמן דניאל