הפרשות ורודות לאחר החזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי הוחזר לי עובר לפני 18 יום אני לאחר בטא שיצאה 8 חיובי אבל נמוך .. הבוקר קמתי עם הפרשות ורודות וששמתי את הקרינון יצא קצת דם נקי מזה אומר ? מחר יש לי שוב בטא מעקב לראות אם עלה ..
סליחה טעות בחישוב בחמישי האחרון נעשה בטא לאחר 14 יום מההחזרה והיום אני ביום ה16 ויש לי קצת הפרשות שהתחילו וכאבים בבטן התחתונה כמו כאבי מחזור זה תקין ? מחדדת הבטא יצאה חיובית 8 אבל לדבריה של האחות זה נמוך
8 זו בד"כ בדיקה שלילית, או שאריות מהאוביטרל, אבל אם הווסת לא מגיעה כדאי לחזור על הבדיקה ליתר ביטחון.
כן הם ביקשו שאגיע מחר שוב לראות אם זה עלה... תודה בכל זאת 🙏🏼 אוביטרל לא קיבלתי בהחזרה