כמות e2 לכל זקיק....
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם כשהרזרבה טובה הזקיקים הבשלים מפרישים בערך 1000 לזקיק ? האם כשהרזרבה נמוכה הם מפרישים יותר e2 לכל זקיק?. כשהיתה לי רזרבה טובה שאבו 16 עם 12 אלף. 20 ביציות עם e2 14 אלף. וכולם הוקפאו. עכשיו יש לי זקיק אחד בגודל 12 עם e2 כבר אלף . בשאיבה הקודמת 2 זקיקים בגודל 20 כל אחד הפריש 2000. האם זה אומר שהזקירים פחות טובים כשמפרישים הרבה? פשוט יש 2 אופציות או שעכשיו יש בעיה שהם מפרישים e2 גבוה או שבשימור היתה בעיה והקפיאו ביציות דפוקות כי הפרישו פחות מאלף לכל אחת. אני ממש לחוצה.
פרופ' זיידמן דניאל