האם יש טעם בבדיקת הריון?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תזכורת מהשאלה הקודמת-ביום ה-35 של המחזור הנוכחי נאמר לאשתי באולטרסאונד שהרירית עבה ואין זקיקים בכלל ושהווסת עומדת להגיע.וענית לשאלתי שלמרות שנאמר שהווסת עומדת להגיע-תאורטית יתכן שמדובר בתחילת הריון.היום אנו ביום ה-40 ועדיין אין ווסת.נתון נוסף-המחזור הקודם לנוכחי היה בן 23 ימים בלבד ונתון שלא צויין בשאלה הקודמת-גילה 48.השאלה הפעם-האם בגלל הגיל מיותר לעשות בדיקת הריון?או שכדאי לעשות?ואם כדאי-החל מאיזה יום של המחזור הנוכחי היית ממליץ לעשות אותה?תודה
אין מניעה לעשות בדיקת היריון, אבל בגיל זה שיבוש בביוץ הוא הסבר סביר יותר לאיחור בווסת.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל