תמיכה במחזור של החזרת טריים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אם לא לוקחים בכלל תמיכה במחזור החזרת טריים הסיכוי לקליטת הריון הינו אפס?
אם הביוץ תקין והעובר איכותי אז יש בהחלט סיכוי מופחת, אבל סביר, גם ללא תמיכה.
(מספר מקשר)
1. מה הכוונה ביוץ תקין? הרי בשאיבה מתזמנים את הביוץ. הוא אינו ביוץ טבעי. 2. ואם העובר לא איכותי יכול להיקלט בגלל תמיכה טובה או שבכל מקרה לא יקלט?
1. בשאיבה אומנם אין ביוץ, אבל אם מזריקים דקאפפטיל במקום אוביטרל, אז הגופיף הצהוב לא יתפתח כמו לאחר ביוץ טבעי. גם פעולת השאיבה עלולה להפריע לזקיק להפוך לגופיף צהוב שמפריש מספיק פרוגסטרון. 2. עובר לא תקין בד"כ לא ייקלט או שההיריון יסתיים בהפלה מוקדמת.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל