הריון עם שחלות פולציסטיות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור שלום! אני בת 32, אמא ל3 ילדים מתוקים, סובלת מתת פעילות של בלוטת התריס מזה כ10 שנים. אני מעוניינת להרות, לפני 3 חודשים הורדתי התקן, הייתי בבדיקה אצל רופאת נשים שלי שעשתה לי בדיקה ואמרה לי שהשחלות שלי פולציסטיות( חוץ מהאולטרסאונד שמראה את השחלות הפולציסטיות אין לי שום תסמין שמעיד על כך, המחזורים שלי סדירים יחסית, נעים בין 30-33 יום, דימום למשך כ5 ימים) הרופאת נשים נתנה לי פרוגילוטון למשך 21 יום, האם זה יעזור לי להרות? האם יש תופעות לוואי לתרופה הזו?
פרופ' זיידמן דניאל