החזרת עוברים מחזור טבעי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מתעתדת להחזיר עוברים על מחזור טבעי. הים בבדיקה ראו שאני כבר מבייצת ואמרו לקחת אוביטרל בערב ולהגיע להחזרה בראשון. רירת 11 א. האם זה פוגע בסיכוי שאוביטרל אחרי ביוץ? ב. העוברים בני 5 האם יום ראשון זה לא מאוחר? אלה עוברים יקרים מאד ואני מאד רוצה למקסם סיכויים. אשמח לשמוע אם עדיף לדחות לחודש הבא אני בת 42 עוברים מלפני 4 שנים רב תודות
א. לא ב. אולי הם לא עובדים בשבת. את צריכה לדון על התזמון המדויק עם הרופא המטםל.
(מספר מקשר)
אכן לא עובדים בשבת השאלה אם זה מפחית סיכויים ועדיף לדחות למחזור הבא. אני יכולה לעשות החזרות רק על מחזור טבעי תודה רבה!
פרופ' זיידמן דניאל