דימום לאחר לידה שלישית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ׳, אני חודש אחרי לידה רגילה (לידה שלישית לאחר טיפולי הפריה חוץ גופית) שבעקבותיה היה לי דימום מוגבר ובוצע רביזיו לאחר הלידה. לאחר הפעולה בתום הלידה , דימום רגיל של לאחר הלידה ובשבוע האחרון דימום שצבעו חום לעיתים אף צהוב , היום הבחנתי שוב דם אדום טרי בכמות לא גבוה אל עדיין מדובר בהפרשה דמית.. ומעט נלחצתי.. 1.האם יש סיבה לדאגה ומדובר במשהו חריג? 2. יש לציין שאתמול היו לי מעט כאבים בבטן כמו כאבים שאני חווה יום- יומיים לפני קבלת הווסת, האם הגיוני לקבל מחזור חודש לאחר הלידה ובתוך תקופת משכב הלידה?
אינני מניקה, הם במצב זה ניתן לקבל מחזור בתוך תקופת משכב הלידה?