מחזור שהקדים בתחילתו של פרוטוקול ארוך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בת 38, עם רזרבה בינונית. בטיפולים עקב בעיית זרע. לפני כחודשיים עברתי היסטרוסקופיה ניתוחית להוצאת שארית מהפלה ומאז שני המחזורים שהגיעו היו בהפרש של 21 ימים אחד מהשני, ולא 28 כמו שקורה אצלי בד״כ. לפני 3 ימים התחלתי פרוטוקול ארוך עם נטילת פרוברה פעמיים ביום החל מהיום ה 19 למחזור. אתמול, ביום ה21 הוספתי גם דקפפטיל. הצרה היא שנראה שאני עומדת לקבל מחזור היום (יום 22) או מחר (יום 23). מה יעלה בגורלו של הפרוטוקול הארוך? האם הסבב ילך לפח? האם אפשר יהיה להתחיל בפרוטוקול קצר במקומו או שמה שכבר לקחתי / הזרקתי מפריע לכך?
פרופ' זיידמן דניאל