השפעת אוביטרל מתפוגגת מהר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי היתה לי החזרה בשישי שעבר. בהוראת הרופא הזרקתי אוביטרל שלם בשבת בליחה ועוד 10 קליקים בראשון בוקר. היום יןם שלישי רציתי לבדוק אם הפרוג מספיק גבוה. במקרה כל הבדיקות היו ביחד וגם הביטא. הפרוג מעל 190. הe2 1800. הבטא 126 כלומר ממש ירדה. מניחה שמחר תתאפס. האם יתכן שהאוביטרל מתנקה מהדם תוך 4 ימים? האם זה קשור לאורח החיים שלי שהוא אקטיבי ואני גם אוכלת דברים שמנקים את הדם? החשש שלי שבגלל שאני אוכלת סלק וכו זה מנקה לי את ההורמונים כמו fsh ו lh מהדם גם במהלך הסבב..
פרופ' זיידמן דניאל