הפסקת טיפול-סיכון לריבוי עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, תוכנן טיפול בהזרעה עקב מיעוט זרע. טופלתי בפיוריגון לסרוגין 50 ו66 היום ה13 זקיקים: 19, 15, 13, 13, 12, 12, 12, 11, 11, 11. E2-3167, LH-9.2, פרוגסטרון-3.2. הרופא אמר לעצור הכל ולחכות לטיפול מחדש עוד כ3 שבועות עקב סיכון לריבוי עוברים. האם יש סיכוי לביוץ ללא אוביטרל? האם קים סיכון של יותר מ2 עוברים בקיום יחסים? האם מומלץ להמנע? אם-כן, כמה ימים מומלץ להמנע? אולי נסיג הריון בכל זאת? אשמח לתאומים אבל לא שלישיה... תודה רבה
יש סיכוי לביוץ ללא אוביטרל. קיים סיכון של יותר מ2 עוברים בקיום יחסים. מומלץ להימנע.
תודה על התגובה. כמה זמן מומלץ להימנע מיחסים?