החזרת עובר דל תאים..
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בשבוע שעבר היה לי עובר אחד להחזרה. ביום 2 על הבוקר היה 2 תאים דרגה ab. ביום 3 על הבוקר (בדיוק 72 שעות) היה 5 דרגה a. כשסרבתי להחזירו האמבריולוגית אמרה שהוא כבר 6 תאים. לא יודעת אם להאמין לה. יש לי כמה שאלות; 1. איך עובר משפר דרוג? הוא באמת היה נראה במסך חלק וללא שברים (בעין בלתי מזוינת ולללא נסיון שיש לי בתחום) 2. מה זה אומר שהוא היה כל כך מעט תאים? בשאיבה קודמת תוך פחות מ72 שעות היו לי 8 ו9 תאים. במעבדה אחרת. דרוג מצוין. האם יתכן שהתמיסה של המעבדה גם משפיעה על ההתפתחות? 3. האם יש סכוי לעטבר שמתפתח לאט? 4. האם יש קשר בין עובר איטי לבעיות נתפתחות בילדות?
1. עובר כל העת מתפתח ובהחלט יכול לשפר את הדרוג שלו במידה והוא ממשיך להתחלק בצורה טובה. בכלל קשה לדרג עוברים ביום 2. 2. יתכן 3. כן 4. לא.