נוזל בחצוצרה וכאבים בבטן התחתונה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאחר יומיים עם כאבים בהטן התחתונה בצד שמאל התפנתי לבית החולים..בבית החולים לא מצאו את סיבת הכאבים אך מצאו נוזל בחצוצרה השמאלית(אני 5 חודשים אחרי לידה) הם טוענים שהכאב לא מזה ושנוזל בחצוצרה לא אמור לכאוב..ושאם הכאבים לא יעברו תוך כמה ימים לשוב.. אשמח לכמה שאלות.. 1. האם הם צודקים וזה אינה יכולה להיות סיבת הכאב? 2. האם נוזל בחצוצרה יכול לעבור גם מעצמו? האם מצב זה מחייב כריתה שח החצוצרה כשארצה הריון נוסף? 3.ניתן להיכנס להריון טבעי גם במצב זה בלי שום פעולה או שהדבר מסוכן ויכול לגרום להפלות/הריון חןץ רחמי? תודה רבה מראש!
1. אין באמת סיבה שנוזל בחצוצרה יגרום, בהעדר דלקת, לכאב. 2. הנוזל יכול להיספג, ובכל מקרה יש לך חצוצרה נוספת. 3. בד"כ זה ממצא מקרי, שלא בהכרח מפריע. אבל אם תתקשי להרות תצטרכי לעבור ברור נוסף כולל צילום רחם לאשר את האבחנה.