כמה זמן לוקח לבטא להתאפס
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי דר אז ככה ב1.2 הוחזר לי עובר קפוא וביום שני שעבר היה לי דימום מסיבי שהופסק ביום שלישי, ביום שלישי בבוקר הלכתי למיון נשים עשו לי אוחטרסאונד וראו תוכן בתוך הרחם( כנראה הפלה ספונטנית) ושללו חוץ רחמי עשיתי בטא שהייתה 1700 וביום חמישי עשיתי שוב וירדה ל 410 וגם אולטרסאונד ששלו חוץ רחמי . ביקשו לעשות שוב בטא בשלישי (אתמול) והיא כרגע 30 זה הגיוני שלוקח זמן לרדת? אמרו לי לבוא שוב למעקב ביום ראשון עד שרואים שמתאפס. גם קיבלתי מחזור בין הבטא של 410 ל 30 ועד עכשיו רואה עדיין שאריות בניגוב ....זה בסדר? קצת לחוצה
פרופ' זיידמן דניאל