כאב בשחלה שמאל לאחר שאיבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, עברתי שאיבת ביציות לפני יומיים, הוציאו לי המון ביציות- 34. במהלך הטיפול רמת האסטרוגן הייתה מאוד גבוהה משהו בסביבות פעם אחרונה שבדקו היה 14,492 וברגע האחרון החליפו לי את האוביטרל לדקפפטיל מחשש לגירוי יתר. בניתוח ולאחריו הכל עבר חלק ואני שותה כ 3 ליטרים מים ביום כמו שאמרו לי, בצהריים, יומיים אחרי השאיבה התחיל לי כאב חד ומעומם בשחלה השמאלית, כאב כמו דקירה שהולך ומתחזק ונחלש מתחזק ונחלש, אבל נשאר קבוע.. מה אני צריכה לעשות? זה דורש הסתכלות במיון או שזה משהו שקורה ופשוט לנוח ולקחת משכך כאבים? וכמה זמן עוד אצטרך לשתות 3 ליטר ביום? ממש מפחדת מתגובת יתר, הבנתי שאני בסיכון.
אם קיבלת דקאפפטיל אז הסיכון לגירוי יתר לא גבוה. אם התלונות החריגות נמשכות כדאי לגשת להיבדק.