שאלת המשך לגבי התעברות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב שאלת המשך מה27.2 לגבי ההתעברות. אז אין סיכוי לגלות אחרי 6 ימים הריון גם מבחינה פיזיולוגית של הבטא והשתרשות ההריון? ההריון הינו תקין. זה בוודאות אחרי שבועיים לפחות? לא היו אמורים לראות כבר שק אם זה שבוע 4 ולא רק רירית מעובה? (כיום שבוע 18 כבר)
אכן אין סיכוי לגלות אחרי 6 ימים הריון גם מבחינה פיזיולוגית של הבטא והשתרשות ההיריון. שק הריון רואים רק בשבוע חמש.
(מספר מקשר)
תודה רבה על המענה אשמח לשאלה אחרונה אם קיימתי יחסים ב17 לחודש וגיליתי על ההריון בסטיק ביתי ב23 לחודש זה נחשב 6 ימים או 7? מחשיבים את יום היחסים?
פרופ' זיידמן דניאל