השפעת זריקת אוביטרל לפני שאיבות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בתאריך 25/2 היתה לי שאיבה. בבדיקות היו זקיקים יפים ואסטרדיול גבוה מאוד מדי יום לפני השאיבה הזרקתי גונל פ 450 ודקפפטיל. הזרקתי תמיד בשעה 2-3 לפנות בוקר כשחזרתי ממשמרות. השאיבה היתה ביום שבת ולכן בלילה שבין חמישי לשישי הזרקתי אוביטרל בשעה 4:30 לפנות בוקר כאשר כאמור 3 שעות לפני כן עוד הזרקתי רגיל דקפטטיל וגונל f. בשאיבה עצמה הזקיקים היו ריקים כי לא מצאו אוביטרל. טענו שהזריקה לא פעלה של האוביטרל. האם ייתכן שבשל הצמידות בזמן ההזרקות האוביטרל לא פעל? כאילו ההזרקות לפני כן במרווח כה צמוד הרסו את השפעת האוביטרל?
פרופ' זיידמן דניאל