החלפת אוביטרול בדקפטיל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני לקראת שאיבת ביציות לivf pgd (עקב גן שבעלי נושא brca). זה הריון שני שלי, ההריון הראשון היה ספונטני וקל. היום אני ביום ה 10 לגונאל 225 ואורגלוטרן. בבדיקת האולטרסאונד האחרונה: נצפו 16 זקיקים, רירית הרחם 9. בדיקות הדם מראים: פרוגוסטרון : 6 אסטרדיול: 14863 אמרו לי שזה מאוד גבוה. הרופאה אמרה לי להמשיך להזריק את הגונאל והאורגלוטרן היום ומחר וביום שישי להזריק אותם בצהריים במקום בערב ולהוסיף לשתי הזריקות בערב במקום אוביטרל דקפפטיל. 1. האם זה תקין? אני רוצה לדעת איפה בדיוק אני עומדת 2. האם אני הולכת להסתבך עם תגובת יתר? 3. מה ההבדל בין אובירטל לדקפטיל? 4. האם זה בסדר שהשאיבה רק ביום ראשון ולא בשישי? אני ממש לחוצה, מאוד חששתי מתגובת יתר, תודה מראש על התשובה.
שאלות על התוכנית עדיף להפנות לרופא המטפל. דקאפפטיל בניגוד לאוביטרל מונע גירוי יתר שחלתי ולכן עדיף במקרים שממילא מתכננים להקפיא את העוברים.