סבבי ivf ללא תגובה שחלתית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחהצ טובים אשמח להתייעץ: ביצעתי 2ֶ סבבי ivf שהופסקו באמצע לאור חוסר תגובה שחלתית: 1. התחיל עם מונופור 400ֶ ביום השמיני הפסקנו לאור חוסר התפתחות של זקיקים. 2.ֶלטרזול ופרגרובריס 300ֶ ביום התשיעי הופסק עקב חוס התפתחות זקיקים. הרופאה אמרה שתחשוב על פרוטוקול חדש לווסת הבאה. אציין שאת בת 41ֶ : fsh-13, tsh תקין. יש לי שני ילדים ואני מעוניית ביחד שלישי. לא אובחנתי כפוליסטית ובדיקת היסטרוסקופיה תקינה. על איזה פרוטוקול היית ממליץ פרופסור? מאוד מעריכה את מקצועיותת ועוקבת רבות אחר תגובותיך המלמדות בפורום. תודה
אין לי פרטים שמאפשרים לי לייעץ לך, אבל אם המחזורים שלך סדירים אפשר לשקול מחזור טבעי.