שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, במחילה על השאלה אבל זה משהו שמטריד אותי מאד.. שמתי לב שתמיד לאחר שאנחנו מקיימים יחסים, כשאני קמה מהמיטה כמות גדולה של זרע פשוט נוזלת החוצה - לדעתי כל הזרע שנכנס.. (קורה גם אם אני נשארת לשכב עד הבוקר, כשאני נעמדת הכל פשוט יוצא) זה נורמלי? או שיכול להיות שזה מצביע על חסימה כלשהי? בעיה בזרע? האם כדאי לפנות לרופא או לבצע בדיקות מסוימות? מציינת שאנחנו מנסים להקלט שנה בערך כל פעם שיש ביוץ ובכל אופן לא מצליחים. תודה רבה!
מה שאת מתארת נורמלי, ולא אמור למנוע ממספיק זרעונים מלהגיע לרחם ומשם להגיע לחצוצרה שם תימצא הביצית.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל