סבב עם לטרוזול ודימומים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור בת 42ֶחצי שנה לאחר לידה תקינה שנקלטה מסבב ivf . בדיקת AMH 0.35 לפני כחודש. התחלנו סבב ביום השני של המחזור עם 2ֶכדורי לטרוזול למשך חמישה ימים ומהיום השלישי תוספת פרגורבריס 300. בבדיקה שביצעתי לאחר 4 ימי הזרקות לא נראה כלום, ללא זקיקים ורירית דקה ובאופן מפתיע יש לי עדיין דימומים קלים בניגוב. היתכן שפרוטוקול זה עם הכדורים אינו מתאים לי? האם להערכתך יתכן ויתפתחו זקיקים בהמשך? תודה רבה ויום נעים
יתכן שפרוטוקול זה עם הכדורים אינו מתאים לך. ואני מקווה שיתפתחו זקיקים בהמשך.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל