בדיקת amh ירידה ניכרת כעבור 10 חודשים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ זיידמן.. לפני פחות משנה ביצעתי בדיקת amh במעבדות זר ויצא ערך 0.58. הבדיקה בוצעה אחרי שימוש ממושך בגלולות. היום עשיתי שוב בדיקת amh ויצא ערך 0.27 אני בת 43.2 האם הגיוני ירידה כה חדה פחות משנה? פעם אחרונה נבדקתי לפני 10.חודשים אני מזריקה כבר 7 ימים גונל ודקפפטיל אפ. האם הדבר יכול לשבש תוצאה? האם זה מעיד על פיחות רציני בסיכויי להצליח בטיפול? אודה למענה תודה רבה
אין משמעות רבה לבדיקת AMH בגילך. סביר שהתוצאה תהיה ותשאר נמוכה. סיכויי ההצלחה בגילך מושפעים מאיכות הביצית והרבה פחות מגודל הרזרבה השחלתית שלך.
ולאור נתוני רזרבה וגיל 43+ מה הסיכוי?