חודש בדיוק אחרי גרידה מה עושים?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חודש אחרי גרידה של תוכן הריון שמתאים לשבוע 6+4 , בפועל הגרידה בוצעה ב10 + 5. לאחר הגרידה היה שבוע דימום ומאז הפסיק. טרם קיבלתי מחזור אך אתמול בדקתי בבדיקת ביוץ ביתית ויצא חיובי . כמובן שהמלצת רופא היה להימנע ולבדוק בטא לאחר הגרידה אך אמר שאין צורך באולטרסרונד כי נשמע שעבר תקין. 1.האם חייב לעשות אולטרסאונד אחרי המחזור? 2. הביוץ הפעם היה מלווה בהכתמה ממש קטנה דמית והפרשות חומות. האם זה תקין שיהיה דימום קל בזמן ביוץ? ולמה מתרחש? 3. האם יש סיכוי גבוהה יותר להכנס להריון אחרי גרידה? 4. מה הסיכונים בכניסה מידית להריון ללא המתנה לווסת?
1. כדאי לעשות. 2. קשה לדעת מבלי לבדוק אותך. 3. לא. 4. אין סיכון, אבל קשה יותר לחשב את גיל ההיריון.