Pgdבעקבות נשאות הבעל brca
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 35 לאחר הריון ספונטני ראשון, לידת בן (בלידת ואקום קשה), גילינו שבעלי נשא brca והחלטנו ללכת על ivf pgd, זו פעם ראשונה שלי ואני לחוצה. הגובה שלי 1.68 משקל 55 הרופאה רשמה לי להזריק גונאל 225 האם זה תקין? הבנתי מבנות שדיברתי איתן שזה הרבה... מאוד מפחדת מגירוי יתר. דבר שני, היום ה 6 של ההזרקות יוצא ביום שבת והאחות אמרה לי לקחת את הזריקה השנייה של האורגלוטרן בשבת שזה בעצם יום לפני בדיקת האולטרסאונד והדם, זה לא מסוכן להזריק את זה מבלי לדעת מה קורה? אשמח לחוות דעת נוספת תודה מראש
פרופ' זיידמן דניאל