טיפול ivf ודימום ממושך מהרגיל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 39. נמצאת בסבב שני של ivf. בסבב הקודם הוחזר עובר אך לא נקלט. כעתת בסבב נוסף. קיבלתי מחזור ביום שלישי שעבר ובד"כ הדימום אצלי הוא בין 5-6 ימים. בסבב הנוכחי נטלתי 5 ימים לטרזול ואז המשכתי עם פרגובריס. ביום חמישי צריכה לעשות us ובדיקות דם. כעת היום השביעי למחזור עדיין ישנו מעט דימום. האם יכול להיות כתוצאה מהתרופות? בנוסף ישנו כאב לא חזק בצד מסויים בבטן התחתונה. האם יכול להיות מהתרופות? האם יכול להיות כתוצאה מגירויי יתר שחלתי והאם ניתן לראות זאת ב us?
הדימום נמשך בד"כ בגלל תגובה שחלתית נמוכה בשלב זה כלומר חוסר עליה ברמות האסטרדיול.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל