Ivf.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי דוקטור מאובחנת עם רזרבה שחלתית נמוכה בשאיבות תמיד יש 2 ביציות הייתי אצל רופא שאני לא מרוצה ממנו אחרי אינספור טיפולים הוא הפנה אותי לתרומת ביצית שלא צלחה ואחר כל החזרות העוברים לא נשארו לי עוד הפנה להיסטרוסקופיה אני מרגישה שהפנו אותי מהר מידי לתרומת ביציות ועדיין יש לי סיכוי להריון עם ביצית שלי אני צעירה בת 38 ורוצה לעבור לרופא אחר ולנסות סבב חדש של שאיבה ובכן שאלותיי הן האם אתה מקבל באסותא? אני עושה בדרך כלל החזרות בהרדמה האם אפשר אצלך גם? תודה
אתה עושה גם היסטרוסקופיה בהרדמה? מעוניינת לעבור אליך
פרופ' זיידמן דניאל