הקפאת ביציות לשימור פריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום ה11 למחזור עשיתי בדיקת אולטרא סאונד הופיעו לי סהכ כ5 זקיקים בגודל 14/15 ועוד 5 זקיקים קטנים. אני מזריקה כל יום גונאל 300, ולוקחת דופסטון 3 פעמים ביום. הרופאה נתנה עוד 4 ימים של צאנס, באותם מינונים. יש סיכוי לשיפור כלשהו? או ש5 ישאבו במקרה הטוב?? מדאיג אותי שאני על מינון גבוה והזקיקים לא גדלים כצפוי:/ אני בת 36 בדיוק והרזרבה השחלתית שלי עם ירידה מתונה לפי הרופא.
זאת אומרת שזקיקים בגודל 8,9 שניתן להם עוד 4 ימים של גירוי בכל מקרה אין להם סיכוי להגיע לגודל בשל??
פרופ' זיידמן דניאל