הפרשה מוזרה לאחר הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אשמח לסיוע ביום שישי ב9:30 ביצעתי הזרעה ראשונה על בסיס אוביטרול בלבד ללא הורמונים נוספים. בלילה בין שישי לשבת (1 בלילה) קמתי להתפנות (להערכתי זו היתה ההתפנות הראשונה מאז ההזרעה) והרגשתי הפרשה גדולה יוצאת מעיין גוש בצבע צהבהב כזה.. הייתכן שהזרע נפלט החוצה? מה זה יכול להיות?
ההפרשה הרגישה מעין גוש שיוצא ממני צילמתי את זה אשמח אם תוכל להציץ מדובר בגוש הצהבהב, מסביב זה נייר טואלט סליחה מראש לינק לתמונה https://i.postimg.cc/vHL6C5LL/CCF8-B893-7-BA0-4-AF7-8-DEF-9-C76-FD4307-B7.jpg
ההפרשה כוללת כנראה חלק מהזרע שלא נשאר בחלל הרחם והפרשות טבעיות בנרתיק. לא אמור להפריע לך להרות.