דקפפטיל לאחר החזרה -תופעות לוואי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור , אני 3 ימים לאחר החזרה לוקחת כתמיכה 2 אנדומטרין ובנוסף לקחתי אתמול יומיים לאחר ההחזרה דקפפטיל 0.1 וכן צריכה לקחת גם ביום הרביעי , הדקפפטיל גורם לי לכאבים בבטן ובחילות האם זה בעיה ? האם יש חשש לקחת שוב ביום הרביעי ?בתודה רבה מראש
אם יש לך תגובה לא טובה לדקאפפטיל כדאי לבדוק עם הרופא המטפל ביחס לנחיצות התרופה.
(מספר מקשר)
שלום פרופסור זיידמן , תודה רבה על המענה , כדאי לבדוק כי אולי זה מראה על משהו לא תקין ? כי זה כאב נסבל לא נורא רק מפחדת שיהיה משהו לא טוב , תודה רבה
פרופ' זיידמן דניאל