שאלה שמעניינת אותי ברשותך בבקשה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם זה נכון שאם אשה צעירה עם מחזור וביוץ סדירים חייבת להיות עם בלוטת תריס: 1.5 - 2.5 על מנת להכנס להריון טבעי ? (לא טיפולי פוריות) ובלי נוגדני השימוטו בכלל?! לצורך הדוגמא , אם יש בלוטת התריס 4 למשל שזה בטווח הנורמה וכל שאר ההורמונים בפרופיל ההורמונלי תקינים לגמרי אז עדיין היא תצטרך יוטירקס או אלקטרוסין?
זה לא נכון. להפרעה קלה בערכי ה- TSH אין השפעה רבה על הפריון כשהביוץ סדיר. מה שנכון זה שאם אישה כבר מטופלת, אז נרצה במהלך ההיריון לשמור על ערכי TSH נמוכים במיוחד.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל