שאלה לאחר החזרת עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי לפני כיומיים ענית לי על שאלה ושאלתי שאלה נוספת שכנראה התפספסה. בהמלצת הרופאה ובשל הגיל 40 המליצה לנו הרופאה להחזיר ביום 3 לעובר, 2 עוברים ולא רק אחד (קצת היססנו מסיכון תאומים). כדי לדעת בבוא העת על בדיקת בטא שאלתי אותך מה מספר הבטא לאחר 12 ימים מיום ההחזרה שגוררת חשד לתאומים ושקיים פוטנציאל גבוה לתאומים, השבת שבטא מעל 200. 1. מבחינת מספר הבטא 200 שהשבת זה נכון לכל גיל של אישה, גם לאישה מבוגרת? 2. השאיבה הייתה ביום חמישי לפני שבוע והחזרה ביום ראשון. האם הייתה כבר השרשה?
פרופ' זיידמן דניאל