16 יום מההחזרה עובר יום 3
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני לאחר אחזרת עובר יום 3 ב 10.1 ב 22.1 יום 12 להחזרה בטא 384.9 פרוגסטרון 102.48 ב 24.1 יום 14 להחזרה בטא 1124.3פרוגסטרון 98.15 ב 26.1 יום 16 להחזרה בטא 2902.3 פרוגסטרון 96.56 1. האם ההחפלה בבטא בסדר ? 2. האם זה בסדר הירידה בפרוגסטרון ולמה זה קורה ? 3. האם יש אפשרות לדעת אם יש סיכוי לתאומים מתוצעות של בדיקות דם ואם כן האם זה ניראה שיש לי תאומים ? תודה רבה
רציתי גם לדעת איך אני יכולה לחשב באיזה שבוע אני ווסת אחרון ב 21.12.22 החזרה ב 10.1.23 עובר יום 3
1. עליה טובה 2. זו לא ירידה אלא תנודות בטווח התקין 3. יש סיכוי לתאומים אפשר לחשב גיל היריון לפי ההחזרה ואז את בשבוע חמש או שבוע ארבע ויומיים.