שחלות פולציסטיות אודה לעזרתך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד״ר זיידמן, בת 29 מאובחנת עם שחלות פוליצסטיות עברתי שלוש הזרעות אחת עם אקקולומין אחת עם גונאל מינון 50 ואחת עם גונאל מינון 62.5. היסטרוסונוגרפיה יצא תקין חצוצרות פתוחות. 3 ההזרעות כשלו, מה היית ממליץ לי לעשות מכאן? לעבור לivf או להמשיך עם ההזרעות? אציין שהזרע של בעלי תקין. מה הסיבה שההיריון לא נקלט כל פעם יש לי 3 זקיקים רירית טובה ולא הולך… אודה לעזרתך.
בד"כ טיפולים לא מצליחים כי לא הגיע עובר תקין גנטית לרחם. את באמת בנקדות החלטה בין לעשות עוד הזרעה למעבר ל- IVF. תלוי במידה רבה באופטימיות שלך.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל