פרוטוקול לא מתאים והחלפתו באמצע
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הזרקתי 3 ימים דקפטטיל 0.1 3 ימים 450 גונאל ועוד יומיים 600 פרוגבריס (ביום אחד לא נשאר לי פרוגבריס אז הזרקתי אותו יום 300 גונאל + 300 פרוגבריס כדי להגיע ל-600) בבדיקת מעקב כעבור שבוע ימים מיום ההזרקה הראשונה שהיה גם יום קבלת המחזור יצאו הערכים הנ"ל: אסטרדיול 1428 פרוגסטרוו-5 הפסיקו לי פרוטוקול עקב כך שיצא ערך פרוגסטרון גבוה מדיי אמרו לי שהפרוטוקול לא מתאים וצריך להחליף 1. האם הגיוני ומה לא בסדר בערכים? 2. האם בגלל שיתכן ולא הזרקתי טוב דקפטטיל 0.1 בימים הראשונים (קצת נזל לי חומר) 3. האם בגלל שעירבתי יום אחד 300 גונאל +300 פרוגבריס?
במעקב זקיקים שבוצעה באותו יום היו 5 זקיקים ושניים היו אף 21+23 לא נראה לי תוצאה לא טובה אני בת 43.1
על מה יכול להעיד פרוגסטרון גבוה?