17 oh progesteron ערכים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני רואה שהרופא שם לי את הבדיקה הנל בפרופיל הורמונלי והתוצאה יצאה קטנה מ1. אבל לא כתוב טווח ערכים. אשמח לדעת, האם זה נחשב גבוה? נמוך? מה ההשפעה של זה על הפוריות אם זה נמוך?
אציין כי אני סובלת משיעור יתר ולחוצה מאוד כמעט תמיד כך שהנחתי שהקורטיזול שלי בשמים... זב אומר שאני יכולה להמשיך להיות לחוצה? קצת דאגתי שזה לא יזיק לי.
בדקתי בנורמות טזה לא תרין אלא נמוך. יד לל מושג איך אפשר להעלות אותו? אני כבר לא יכולה יותר עם זה שרופאים שולחים לבדיקות אבל מתעלמים מהתוצאות. כשהיה לי דיאה נמוך הרופא התעלם. קירטעתי עם השאיבות. החלטתי לקחת דיאה ושאבו לי פ אום 16-20. אם הוא לא היה מתעלם מראש היה נחסך לי המום עוגמת נפש והמון כסף. גם פה. לא רוצה להתעלם מנתונים שאינם בנורמה. מצד שני לא מבינה מה זה ההורמון הזה. אשמח לעזרה אם תוכל....