סיכוי להריון וסכרת מה הסיכוי?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 32 ולאחר שאובחנת כסכרתית הצלחתי לרדת לטרום סכרת, כעת אני במצב נורמלי - לא טרום ולא סכרת. עדיין בעודף משקל לאחר ירידה רצינית וממשיכה בתהליך הירידה, אך שוקלת 103 ק"ג על 1.55 מטר. ביצעתי בדיקות AMH והתוצאה 0.81 ng/ml FSH והתוצאה 8.4 IU/L. גלוקוז 4.8 mmol/l מה הם סיכויי הכניסה שלי להריון? האם יש סיבה לחשוש ממצב או כמות הביציות? האם בעוד שנה כשבעזרת השם ארד עוד במשקל אך אהיה מבוגרת בשנה, הביציות יהיו טובות יותר בגלל הירידה או פחות בגלל הגיל?
את עדיין צעירה, אז הסיכוי שלך להרות טוב. במקביל, ירידה במשקל בהחלט תסייע להצלחה.
ירידה במשקל תשפיע על איכות הביציות?