שאלה כללית על החזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ׳ שלום. לפני כמה ימים הוחזרו לי 3 עוברים וכשהגעתי הביתה לשים את הקרינון, הבחנתי כי נותרו גושים מהתמיכה של הבוקר. האם יכול להיות שאם הרופא לא ניקה טוב את האיזור זה פגע בעוברים או בסיכוי השרשה מסיבות סטריליות? ובכלל שאריות הקרינון בנרתיק לא מפריעות למהלך ההחזרה? תודה
שאריות הקרינון בנרתיק לא מפריעות למהלך ההחזרה, והרופא לא מנקה בד"כ את כל הנרתיק מהשאריות אלא רק את הפתח של תעלת צוואר הרחם.
תודה על המענה שאלה נוספת בבקשה. התמיכה שלי היא קרינון פעמיים ביום, כאשר אני מקפידה על השעה 9 בבוקר ו21:00 בערב. מחר באופן חריג, אצטרך לשים את התמיכה שעתיים מוקדם מהרגיל, בשבע בבוקר. זה בסדר? ואז בערב ניתן לחזור לשעה הרגילה של 21:00 בערב (14 שעות מהבוקר) ? חשוב לי שלא יפגע בהצלחת ההריון באם אכן הייתה השרשה