אי כניסה להריון 4 שנים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום מזה 4 שנים מנסים להיכנס להריון , הריון אחרון קיסרי מאז השחלות שלי גבוהות . עד עכשיו לא נאמר לי כחום שזה יכול להיות מכשול . מאז עברתי כמה פעמים הזרעות בלי הורמונים אחת עם הורמונים איקקלומין פים אחת , עכשיו מנסים לטרוזול .... אציין שעל הבדיקות תקינית ואין שום בעיה כולל צילום רחם . השאלה שלי אם העובדה שהשחלות ממש גבוהות יכולה להיות הסיבה לאי פריון ? והאם ממליץ מעבר להפריה על אף העובדה שצריך לשאוב מהבטן ולא מהנרתיק ? אגב בת 35 . בעבר 5 הריונות טבעיים והריון אחרון גם לקח כמעט שנה בסוף נקלטתי עם איקקלומין . תודה
צריך לבדוק אותך על מנת לענות על השאלה שלך, אבל אם הרית בעבר במצב דומה יתכן ותצליחי להרות שוב.