למה החזרה לא הצליחה?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 42 אחרי החזרה של בלסטו שנכשלה. החזרה בסיס ביוץ טבעי. 5 ימים לפני הייתי צריכה להתחיל נר וגינלי פעם ביום אולי כי פספסתי פעם או פעמיים לפני החזרה (אולם אחרי ההחזרה כן הקפדתי לקחת את הנר הוגינלי מדי יום ) או בגלל שאוננתי פעם אחת ביום ההחזרה. האם סביר שזה בגלל האוננות (הכיווץ) או פעמיים ששכחתי נר לפני החזרה? אן משהו אחר?
סביר שזה קשור לאיכות הכרומוזומאלית. בגילך רק אחד מכל 10 עוברם יפים תקין מבחינה גנטית.
ומה לגבי שתי הסיבות הנוספות? 1.לפני החזרה שכחתי פעמיים נר. החזרה כל בסיס טבעי אחרי החזרה נלקח סדיר מדי יןם נר 2. אוננות פעם אחת ביום ההחזרה?
ויתכן וכן משמעותי?