פרוגסטרון אותו דבר מאז שזוכרת את עצמי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מאז שאני זוכרת את עצמי (היום בת 43) הפרוגסטרון רגיל תמיד יוצא ככה תוצאה ככה 2> מה זה אומר ? ומה ההבדלים בין פרוגסטרון לבין פרוגסטרון 17 O ? את הבדיקה של הפרוגסטרון אותה תוצאה קבוע שנים כל פרופיל הורמונלי מצעירותי בשנה וחצי האחרונות תמיד בימים שאני צריכה לבייץ לפי לוח השנה אני מרגישה פלפיטציות והפרעות קצב לב תמיד קבוע בזמנים שאמור להיות ביוץ בימים לפני ואחרי, בירור קרדיאלי עשיתי שיצא תקין לכן מקשרת להורמונלי שמשפיע לי על קצב הלב בזמנים האלה, לא צריך תמיכה תרופה לפרוגסטרון באם הוא ככה יוצא תמיד ,? על מה זה מראה ?
איך יודעים אם יש רגישות ומה הטיפול ?