חומצה פולית 400 מ"ג
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לאור מחקר שנערך בשנים האחרונות ובו התגלה כי רמות גבוהות של חומצה פולית עשויות להזיק ולגרום לאוטיזם - במקום דווקא למנוע אותו. - האם לאור כך יש להפסיק ליטול זאת, או פשוט לבדוק שאני בטווח ערך הנורמה? אני בת 45 בטיפולים כבר שנה וחצי ונוטלת חומצה פולית 400מ"ג מזה שנה וחצי... תודה מראש!
אין מחקרים שמורים שתוסף של חומצה פולית מעלה את הסיכון לאוטיזם ויש תמימות דעים שמדובר בטיפול חשוב שמונע בברור מומים בעובר.
(מספר מקשר)
קראתי זאת בתשובתו של פרופ' אשכנזי לאחת הפונות בפורום המקביל באתר אינפומד. ראה תשובתו בפורום טיפולי פוריות מתאריך 10.1. תודה על התייחסותך.
פרופ' זיידמן דניאל