בדיקת סקר ראשון לעומת nipt
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום.. אני פונה אליכם בשאלה.אני בהריון שבןע 13+4 בת 37 עשיתי אולטרה סאונד שקיפות עורפית יצאה תקינה. סיכון לפי הגיל 1:185 ולפי הצילום יצא 1:1200. אחרי זה עשיתי בדיקת nipt יצאה תקינה סיכון נמוך. בבדיקת דם של סקר ראשון אחרי שקיפות עןרפית יצא סיכון בינוני 1:375. ולפי הגיל 1:200. השאלה האם יש מקום לדאגה?, להתיילס לבדעקת nipt או בדיקת הדם של סקר ראשון. אני מאוד מודאגת
שלום פרופסור בהמשך לתשובתך ..אני שולחת לך את הערכים שהתקבלו Fbhcg: 1:55 mom Nt: 0.85 mom Papp-a: 748.31 mu/l 0.33 mom האם הערכים תקינים? האם papp-a תקין?? תודה מראש
פרופ' זיידמן דניאל