גרד ותחושה קלה של צריבה משימוש בקרינון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור אני לפני החזרה ביום שלישי של בלסטוציסט יום 5 (אחרי דיגום PGD) מקבלת אסטרופם ודופסטון 3 פעמים ביום מיום חמישי הרופא נתן להתחיל קרינון פעמיים ביום משבת התחיל לי גרד נורא באזור (בעיקר יותר חיצוני מאשר בתוך הנרתיק) וכן קצת תחושה של צריבה (לפני כ3 שנים לקחתי גם קרינון שפיתח פטריה - החזרה שנגמרה בהריון ולידה ב"ה) ב10 ח' האחרונים עשיתי 2 החזרות עם אוטרגוסטן שאח"כ הוחלף לאנדומטרין והצריבה והגרד היו הרבה יותר קשים... יש לי עור רגיש במיוחד יש דרך להקל על הגרד/צריבה? יש מניעה מלהשתמש במשחת אגיסטן? תודה רבה!!!
פרופ' זיידמן דניאל