שאלה לגבי הבדלים בין הריונות וסיכונים?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר כרגע נמצאת בשבוע 8 ב"ה. לפני שבועיים נצפה דופק ואזור דימום , חזרתי על אולטרסאונד לפני שבוע והאזור דימום כמעט כולו נספג . מקבלת דופסטון כתמיכה 3 פעמים ביום . בשתי ההריונות הקודמים שלי היו לי בחילות ותחושות מאוד קשות בשבועות האילו. וכרגעהיו לי מעט בחילות שבוע שעבר . וכל השבוע האחרון אין כמעט וכלום , לא מרגישה כלום כאילו בכלל לא בהריון . המצב ממש מדאיג אותי , האם יש סיבה לדאגה ? והאם כדאי בדיקת אולטרסאונד בתדירות גבוהה? או שזה עלול להזיק?
לצערי אכן הדופק נעצר שבוע 8 , מה האפשרויות שלי ד"ר? האם כדאי להתחיל בציטוטק?
העובר תואם ל6+4 ביום האחרון שעשיתי אולטרסאונד וכן היה דופק... האם זה יכול להיות בגלל זה? קיבלתי במיון 4 ציטוטק מתחת ללשון עברו שעתיים + ועדיין טרם התחיל דימום ... ושוחררתי הבייתה. מציינת שהצוואר סגור בבדיקות , תוך כמה זמן צריך להשפיע?