איכות עובר לפני החזרה ופרוטוקול החזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב פרופ זיידמן.. הנני קרובה לגיל 54.לפני החזרה של בלסטוציסט יום 5.העובר עבר בדיקת psg שיצאה תקינה עם המלצה להחזרה. האם עובר שעבר אבחון טרום השרשתי הינו גם בעל סיכויי השרשה טובים יותר או שאין קשר? בהנחה שהרירית עבה מספיק כ 10 ממ... שאלה נוספת.. האם פרוטוקול החזרה שכלל 2 אסטרופם 2 מג ביום והצליח לעבות רירית ל 10 ממ יהיה טוב וישיג תוצאה דומה(עיבוי ל 9,10ממ) גם לאחר פירוק הרירית באמצעות אנדומטרין,או שלאחר הפירוק והדימום נדרש מינון גבוה יותר? תודה מראש והמשך יום טוב, ליאורה
עובר שעבר אבחון טרום השרשתי הינו גם בעל סיכויי השרשה טובים יותר. בד"כ כן לגבי השאלה השנייה.