שבוע 6+1 ללא קוטב עוברי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור,שאלה, בתאריך 10.11.22 וסת אחרונה. בתאריך 8.12.22- הוחזר עטבן בן 6 ימים מוקפא. בתאריך 9.12.23 חצי אוביטרל לתמיכה. בטא ראשונה בתאריך 18.12.22 -76 בטא שניה 22.12.22 (4 ימים אחרי לבקשת הרופא) 647. בטא שלישית בתאריך 26.12.22 3901 הייתי בבדיקת אולטרסאונד בקהילה ביום ד' 27.12 נמצא שק הריון וחלמון עוברי קטן .גודל השק 8מ"מ. תואם לשבוע 5+5. הייתי במיון בלילה היום 31.12 בגלל כאבי בטן תחתונה, בלי דימומים, כל המדדים תקינים, בדיקות דם ושתן תקינות. הריון תואם לשבוע 6+1. . נצפה שק הריון בגודל 95*3*56 שנשאר באותו גודל מהאולטראסאונד האחרון (לפי דבריה של הרופאה) +חלמון עוברי .טרם נצפה קוטב עוברי. האם זה אומר שרוב הסיכויים שההריון לא מתפתח תקין או שמוקדם לדעת?