שאלה לגבי חצוצרה דבוקה לשחלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי פרופ׳, אני בת 44, עם תגובה שחלתית טובה ודירוג עוברים מצוין. אחרי 15 מחזורי טיפול ללא היריון בכלל. לפני שנה עברתי צילום רחם במסגרתו בוצע צינטור לחצוצרה שמאל ולא נמצא נוזל. לפני מספר ימים עשיתי אולטראסאונד ונמצא כי חצוצרה שמאל נראית דבוקה לשחלה בצד המדיאלי מודגם אזור נוזלי באורך סמ עם סירחות עדינות בתוכו שיכול להתאים להידרוסלפינקס חלקי של החצוצרה הזו מדובר בחלק שדבוק לשחלה ולדוגלאס. האם זה יכול להסביר מדוע לא הייתה השתרשות עד היום? אני שניה לפני מעבר לתרומת ביצית ולכן שואלת אם נמצאה הסיבה ושווה לטפל בה או שזה לא קשור? תודה רבה
פרופ' זיידמן דניאל